poniedziałek, 17 lutego 2014

Klasa

     Witam!
     Dziś chciałabym Wam przedstawić mój punkt widzenia na klasę. Pewnie wielu z Was jeszcze chodzi do szkoły. Niektórzy właśnie mają ferie inni je już skończyli. Jednak każdy pewnie ma swoje zdanie na jej temat.
     Według mnie klasa dzieli się na pewne grupy. Są w niej "Liderzy", "Pachołki" i "Osoby pośrednie". Już wyjaśniam o co mi chodzi. Liderzy to osoby, które potrzebują czyjejś uwagi, pochwały. Potrzebują braw i podziwów. Właśnie dlatego znajdują sobie 'przyjaciół', którzy im "usługują", czyli podziwiają i komplementują mimo, że sami sądzą inaczej. To właśnie "Pachołki", które wstydzą się wypowiedzieć na dany temat, mówią to co mówi grupa, a swoje zdanie zatrzymują tylko dla siebie.Te osoby zamykają się w sobie, są często wyzywane i wyśmiewane, dlatego szukają Lidera przy którym czują się jakby wyróżnieni.. Tak nie powinno być.
Od Liderów i Pachołków oddzieliła się jeszcze jedna grupa- Osoby pośrednie. Są to osoby, które mają własne zdanie, nie afiszują się z nim, ale potrafią mieć odmienne zdanie od reszty. To osoby niezależne od swojej klasy. Potrafią dostrzec, kiedy trzeba zwolnić.
      Oczywiście są osoby, które uważają, że są niezależne, a tak naprawdę są Liderami, albo Pachołkami. Każdemu łatwiej jest stwierdzić to co jemu pasuje najbardziej. Ja się nie będę kryła z tym, że ja kiedyś właśnie byłam takim "Pachołkiem", ale miałam dosyć i się wyłamałam. Teraz tylko się zastanawiam: Czy naprawdę musiało minąć tak dużo czasu zanim zrozumiałam, że moja "koleżanka" tak naprawdę się mną nie interesuje? Wszystko się na szczęście zmieniło. Teraz mam prawdziwą przyjaciółkę, ale żadna z nas nie jest ani Liderem, ani Pachołkiem.
     Pisząc o Liderach czy Pachołkach nie miałam zamiaru nikogo obrażać, chciałam tylko znaleźć dobre słowo, które dociera do każdego. Możliwe, że się ze mną nie zgadzacie, ale pomyślcie: Jakim typem z klasy jestem ja? A może powinnam/powinienem to zmienić?
     Piszcie co Wy o tym sądzicie :D

2 komentarze:

  1. Napisałaś samą prawdę jestem tego samego zdania .
    Ja akurat nie jestem "pachołkiem" ale osobą "pośrednią"
    znam swoją wartość .
    Jeżeli zechcesz zaobserwować http://we-explore-my-world.blogspot.com/
    będzie mi bardzo miło pozdrawiam :)!
    ps.Wyłącz weryfikacje obrazkową utrudnia to dodawanie komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje posty są bardzo życiowe i zgodne z prawdą, można powiedzieć trochę filozoficzne, podoba mi się lubię takie klimaty.
    Pozdrawiam blogowiczkę!

    bogzemna.bloog.pl
    tworczy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń